Bestellen & Bezorgen

Plaatsen van een bestelling
Je kan met of zonder een account een bestelling plaatsen.

• Kies een artikel en selecteer de maat. 
• Voeg het artikel toe aan je winkelmandje. 
• Klik op 'betalen'. 
• Controleer alle gegevens. 
• Kies een betaalmethode. 
• Klik op 'afrekenen'. 
• Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging.
 
Geen orderbevestiging ontvangen?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Als dat niet zo is, controleer of je het juiste emailadres hebt ingevoerd in je account. Deze kun je vinden in je bestelgeschiedenis. Als je er alsnog niet uitkomt, neem dan contact met onze klantenservice.
 
Annuleren of wijzigen van mijn bestelling

Heb je bestelling geplaatst, dan kun je deze niet meer annuleren of wijzigen. Controleer daarom je bestelling goed voordat je betaalt.

 

Artikel niet leverbaar

Blijkt een artikel toch niet leverbaar te zijn, dan nemen we contact met je op en wordt het geld terug overgemaakt.

 

Een artikel is nu goedkoper dan toen ik het kocht
Het prijsverschil kunnen we helaas niet met je verrekenen.

 

Bezorgkosten
Bezorgkosten binnen Nederland zijn 4,95, bij een bestelling vanaf 59,95 betaal je geen bezorgkosten.

De verzendkosten voor België en Duitsland zijn 7,95 per bestelling, vanaf 99,95 verzenden wij je bestelling gratis. 

Helaas leveren wij momenteel alleen binnen Nederland, Luxemburg, België & Duitsland. 
 
 

Bezorgtijd
We streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen te leveren. Houd er rekening mee dat het bezorgen van je bestelling rond feestdagen iets langer kan duren. We vragen hiervoor om je begrip.

 

Bezorgwijze
Al je aankopen worden bezorgd door DPD. De bezorgtijden van DPD zijn: maandag t/m zaterdag van 9:00 - 18:00 uur. 

Ben je niet aanwezig op het moment van afleveren, dan wordt het pakket indien de zending het toelaat afgeleverd bij de buren.
Wanneer de zending niet afgeleverd kan worden, dan levert DPD het pakket bij het dichtstbijzijnde DPD servicepunt. Je ontvangt hierover een bericht van DPD. Je dient je pakket binnen 7 werkdagen op te halen bij het DPD servicepunt. 
Wel een verzendbewijs ontvangen, maar geen pakketje? 
Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Is je bestelling niet juist of incompleet?

Heb je een verkeerd artikel ontvangen of mist er een artikel? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 

Heb je nog andere vragen?
Neem dan contact met onze klantenservice op via webshop@zilch.nl. We helpen je graag.